Odpowiedzi

2010-03-18T17:41:45+01:00
Obraz Claude Monet ,, Kobieta z parasolką ,, , jak sama nazwa mówi przedstawia kobietę, która w dłoni trzyma parasolkę.
Na pierwszym planie obrazu możemy zauważyć kobietę z dzieckiem. Nasze spojrzenie przyciąga także bujna, zielona trawa.
Na trzecim planie widzimy pochmurne, a zarazem jakby słoneczne niebo. Ogólnie obraz mi się podoba, chociaż może wywołać lekki mętlik w głowie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:46:43+01:00
Http://render.vide.pl/vide_R11631.jpg


Kobieta stoi na łące w ręku trzymając zieloną parasolkę.
Ubrana jest w długą białą sukienkę z różowym kwiatkiem na brzuchu, zielonkawy kapelusz i niebieski szal powiewający na wietrze. Pogoda towarzysząca kobiecie jest wietrzna, ale ładna co świadczy o tym błękitne niebo z niewielkimi chmurami za nią. Słońce znajduje się za nią, chociaż go nie widać, można to rozpoznać po cieniu który tworzy kobieta.