Bardzo pilnee proszę o pomoc!! i proszę odpowiadać pełnym zdaniem:)

podam pytania i trzeba odpowiedzieć pytania z wiedzy "książka "opowieści z Narnii lew czarownica i stara szafa!
1.jakie uczucia łączyły Łucję Zuzannę i Piotra?

Czy Edmund pasował do reszty rodzeństwa?

2.jakie uczucia kierowały Edmundowi,gdy postanowił przyłączyć się do Białej Czarownicy ?

3.jakiego podstępu użyła czarownica,żeby sprowadzić Edmunda na złą drogę?

4.w jakiej sytuacji chłopiec zrozumiał swój błąd ?
Z Góry dziękuje !;**pzdr.

3

Odpowiedzi

2010-03-18T17:40:02+01:00
1. było to rodzeństwo więc się kochali (miłość)
2.(pokusa, zauroczenie)
3.Zaproponowała mu smaczne jedzenie i bogactwo
4.podczas wojny gdy piotr został zaatakowany
9 3 9
2010-03-18T17:43:15+01:00
1a) Zuzanna, Piotr i Łucja byli rodzeństwem

1b) Moim zdaniem Edmund nie pasowal do reszty rodzenstwa, poniewaz chcial sie przylaczyc do bialej czarownicy oraz byl uparty, zawziety i klotliwy

2)Moim zdaniem kierowaly go 2 uczucia gniew na rodzenstwo i milosc do czarownicy

3)Czarownica poczestowala Edmunda slodyczami i piciem oraz obiecala mu bogactwo

4) Chlopiec zrozumial swoj blad gdy czarownica go uwiezila oraz gdy Piotr zostal zaatakowany
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:44:59+01:00
1. łuzja Zuzanna i Piotr bardzo się kochali bo byli rodzeństwem wspierali się nawzajem i miłowali.
Edmund zdecydowanie nie pasował do reszty rodzeństwa, ponieważ był zawzięty uparty i cały czas się kłócił z młodszą siostrą.
2. Edmund był zły na resztą rodzeństwa i cieszył się że zobaczył tą królową.
3. Czarownica wmawiała Edmundowi że zostanie on królem całej Narnii i że będzie żył jak król (luksusowo). Oczywiście to była nieprawda.
4. Chłopiec zrozumiał swój błąd gdy czarownica go uwięziła i pognała aby zabić jego roddzeństwo.
8 4 8