Przetłumacz zdania na angielski :
1. Osia jest niszy niż zebra.
2. Marcin jest najwyższy naszych wszystkich chłopaków.
3. Pociągi są najszybszym środkiem transportu.
4. Kot jest gorszy niż pies.
5. Warszawa jest dalej nią lublin.
6. Uszy niedźwiedzia nie są większe niż królika.
7. Małpy są najnieśniejszymi zwierzeniami.
8. Sarna jest ładniejsza niż zebra.
9. Aligator jest niebezpieczny niż jaszczurka.
10. Mucha nie jest taka wielka jak struś.


z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-03-18T17:41:36+01:00
1. ass is lower than the zebra.
2. Martin is the highest of all our guys.
3. Trains are the fastest means of transport.
4. A cat is worse than a dog.
5. Warsaw is more than lublin.
6. Bear ears are not bigger than a rabbit.
7. Monkeys are (najnieśniejszymi)<----- tego nie wiem confidences.
8. Roe is prettier than a zebra.
9. Alligator is dangerous than the lizard.
10. Fly is not as big as an ostric
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:45:08+01:00
1. Osioł jest niszy niż zebra.
2. Marcin jest najwyższy naszych wszystkich chłopaków.
3. Pociągi są najszybszym środkiem transportu.
4. Kot jest gorszy niż pies.
5. Warszawa jest dalej nią lublin.
6. Uszy niedźwiedzia nie są większe niż królika.
7. Małpy są najmnniejszymi zwierzętami.
8. Sarna jest ładniejsza niż zebra.
9. Aligator jest niebezpieczny niż jaszczurka.
10. Mucha nie jest taka wielka jak struś.

1. Ass is a lower than a zebra.
2. Martin is the highest of all our guys.
3. Trains are the fastest means of transport.
4. A cat is worse than a dog.
5. Warsaw is more than Lublin.
6. Bear ears are not bigger than a rabbit.
7. Monkeys are the smallest animals.
8. Roe is prettier than a zebra.
9. Alligator is dangerous than the lizard.
10. Fly is not as big as an ostrich.
1 5 1
2010-03-18T17:45:11+01:00
1. ass is lower than the zebra.

2. Martin is the highest of all our guys.

3. Trains are the fastest means of transport.

4. A cat is worse than a dog.

5. Warsaw is more than lublin.

6. Bear ears are not bigger than a rabbit.

7.monkeys are the funniest confidences.

8. Roe is prettier than a zebra.

9. Alligator is dangerous than the lizard.

10. Fly is not as big as an ostric
1 5 1