Odpowiedzi

2010-03-18T17:41:47+01:00
Najlepiej isc o spowiedzi i zrobić sobie postanowienia .
i oczywiscie chodzenie do koscioła . ; ]



;- ))) .
2 3 2
2010-03-18T17:44:32+01:00
Czas wielkiego postu jest czasem nawracania sie, pojednania sie z Bogiem i innymi ludzmi, . Bog uswiadamia nam ze kazdy potrzebuje nawrocenia, ktore mozna osiagnac przez szczera spowiedz.nalezy tez starac sie zmienic siebie i swoje zachowanie na lepsze, a na to w zyciu nigdy nie jest za pozno.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:44:41+01:00
W czasie Wielkiego Postu będę jak najczęściej chodzić do kościoła na nabożeństwa wielkopostne (Droga Krzyżowa i Gorzkie Żale), aby zbliżyć się do Boga. Będę również starał(a) się wypełniać swoje postanowienia wielkopostne, aby zobaczyć, czy jestem w stanie odmówić sobie przyjemności na jakiś czas. To pozwoli mi lepiej poznać samą siebie.
3 3 3