Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T22:13:27+01:00
Ma dostęp do czterech mórz: Morza Egejskiego, Morza Kreteńskiego na wschodzie, Morza Jońskiego na zachodzie oraz Morza Śródziemnego od południa.
12 3 12
2009-10-26T22:15:22+01:00
Morze Egejskie
Morze Śródziemne
Morze Jońskie
9 3 9
2009-10-26T22:16:18+01:00
Grecję oblewają morza:
Na wschodzie Morze Egejskie i Kreteńskie
Na zachodzie Morze Jońskie
Od południa Morze Śródziemne
13 4 13