Odpowiedzi

2010-03-18T17:48:56+01:00
Żywioły, elementy, pierwiastki – redukcjonistyczna koncepcja filozoficzna, według której świat materialny (wszechświat) składa się z kilku podstawowych pierwiastków. Różne proporcje w jakich występują one w różnych obiektach i substancjach ma odpowiadać za złożoność świata materialnego, a sposoby, w jaki reagują one ze sobą, mają wyjaśniać przemiany w tym świecie. Teorie elementów były popularne w wielu starożytnych kulturach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:51:47+01:00
Żywioł - siła przyrody i jej przejaw , zwłaszcza potężny , W filozofii starożytnej jeden z pierwiastków wszechświata (np. woda ogień)
2. To co komuś jest właściwe także środowisko , atmosfera , w ktorej czlowiek chętnie przebywa , warunki sprzyjajace czemuś , literatura , muzyka , nauka , sport jest czyimś żywiołem.