Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:49:09+01:00
Święty Józefie patronie rzemielśników, cieśli i stolarzy. Miej w opiece swoich podopiecznych, wstawiaj się za nimi u Boga i wyproś zdrowie dla nich.
2010-03-18T17:49:22+01:00
O ty moja wsk-ą ty jesteś jak zdrowie
ile cie trzeba cenić ten tylko sie dowie kto cie straci sie dowie
2010-03-18T17:50:11+01:00
Dziękuje Ci Boże za ofiarowaną miłość.
Miej mnie w swojej opiece.
Czuwaj nade mną .
Bądz ze mną !

1 5 1