Odpowiedzi

2010-03-18T17:53:30+01:00
Według mnie wiersz opowiada o ludziach. Pędzących przed siebie. Nie zważają na piękne chwile życia, co można zauważyć w słowach : " Całe życie, z chwil na chwilę, Przepędzamy jak motyle."
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:53:58+01:00
Moim zdaniem te słowa, są skierowane do nas wszystkich. Fragment ten mówi o tym, że wszyscy jesteśmy władcami tego świata i jesteśmy z tego dumni. Choć czasami mamy tego dość to i tak staramy się robić to jak najlepiej. Nie patrzymy co się stało przed chwilą, lecz idziemy cały czas do przodu i zapominamy o nich gdy przyjdzie nam następna ważna chwila.