Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:51:30+01:00
Więc tak napewno bym im pokazała nasze moża i oceany piękne budowle np. wieże ,,ajfla'' oraz to jak różne są miejsca na ziemi np.pustynie i wspaniałe gatunki zwierząt oraz oczywiście codzienne życie ludzi.
1 5 1
2010-03-18T17:53:10+01:00
Gdym spotkała taką osobę:
- oprowadziła bym ją po starówce w Warszawie. Pokazała Park Białowieski. Napewno zabrałabym tą osobę na wieś, aby mogła zobaczyć zwierzęta. Myślę że by jej się spodobało.

Pozdrawiam
6 3 6
2010-03-18T18:02:25+01:00
Ja bym pokazała im bary i inne miejsca w których można sie poządnie zabawic bo nie ma to jak imprezy na teranach Polski.
A tak poważnie to bym pokazała im Stolice zabytki itp
4 5 4