Odpowiedzi

2010-03-18T17:53:26+01:00

9+7+4=20

9/20 * 100%=45%

7/20 * 100%=35%

4/20 * 100%=20%
2010-03-18T17:57:28+01:00
9+7+4=20

a teraz z proporcji:
(zamiast ------- napisz linię ciągłą)
20 ---- 100%
9 ------- x
x = 9 × 100% ÷ 20 = 9 × 5% = 45%

20 ----- 100%
7 --------- x
x = 7 × 100% ÷ 20 = 7 × 5% = 35%

20 ---- 100%
4 ----- x
x = 4 × 100% ÷ 20 = 4 × 5% = 20%

Odp: Anna otrzymała 45%, Barbara otrzymała 35% a Cecylia otrzymała 20%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T17:57:43+01:00
Anna-9
Barbara-7
Cecylia-4
9+7+4=20

Anna:
9:20= 9/20
9/20 x 100%= 45%
Barbara:
4:20= 4/20
4/20 x 100%= 20%

Cecylia:
100%-(45%+20%)= 100%-65%= 35%
Odp.: Anna otrzymała 45% wynagrodzenia, Barbara-20%, a Cecylia-35%.