Odpowiedzi

2010-03-18T17:57:21+01:00
Jest wśród wielu baśni naszych
baśn o domu który straszy
w którym zawsze przed północą
strachy pięścią w mur łomocą
aż psy wyją wniebogłosy
ąz na głowie stają włosy
aż na strychu puszczyk wrzeszczy
księżyc zaś dostaje dreszczy.

Ale ja wam powiem szczerze-
w jedną tylko bajkę wierzę
spośród całej bajek rzeszy :
w baśń o domu,w którym śmieszy
w owym domy przed północą
gwiazdki spoza szyb chichocą
na suficie tańczy pająk
cienie aż się pokładają
i trzepocą w świetle słodkim
ćmy wesołe jak łaskotki

Mam nadzieję, że pomogłam :)
est wśród wielu baśni naszych
baśn o domu który straszy
w którym zawsze przed północą
strachy pięścią w mur łomocą
aż psy wyją wniebogłosy
ąz na głowie stają włosy
aż na strychu puszczyk wrzeszczy
księżyc zaś dostaje dreszczy.

Ale ja wam powiem szczerze-
w jedną tylko bajkę wierzę
spośród całej bajek rzeszy :
w baśń o domu,w którym śmieszy
w owym domy przed północą
gwiazdki spoza szyb chichocą
na suficie tańczy pająk
cienie aż się pokładają
i trzepocą w świetle słodkim
ćmy wesołe jak łaskotki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:10:06+01:00
"Dom, w którym śmieszy"


Jest Wśród wielu baśni naszych baśń o domu, w którym straszy w którym zawsze przed północą strachy pięścią w mur łomocą az psy wyją w niebo głosy az na głowie stają włosy az na strychu puszczek wrzeszczy księżyc zaś dostaje dreszczy, ale ja wam powiem szczerze w jedną tylko bajkę wierze spośród całej bajek rzeszy baśń o domu w którym śmieszy . w owym domu przed północą,gwiazdki spoza szyb chichocą.Na suficie tańczy pająk,cienie aż się pokładają i trzepocą w świetle słodkim ćmy wesołe jak łaskotki , gdybyś w takim domu usnął , te łaskotki sen twój musną az tak będzie uśmiechnięty jak gdyby ktoś łychnoł w pięty , widząc w lustrze swe odbicie sen się bawi znakomicie. Krąąąąży jak na karuzeli , wszystkich śpiących rozweseli. To jest dom najbardziej wesół , lecz niestety bez adresu , sam go znajdziesz kiedy zaśniesz. Hmm może to jest twój dom właśnie.?
4 3 4
2010-03-18T18:12:09+01:00
Jest wśród wielu baśni naszych
baśn o domu który straszy
w którym zawsze przed północą
strachy pięścią w mur łomocą
aż psy wyją wniebogłosy
ąz na głowie stają włosy
aż na strychu puszczyk wrzeszczy
księżyc zaś dostaje dreszczy.

Ale ja wam powiem szczerze-
w jedną tylko bajkę wierzę
spośród całej bajek rzeszy :
w baśń o domu,w którym śmieszy
w owym domy przed północą
gwiazdki spoza szyb chichocą
na suficie tańczy pająk
cienie aż się pokładają
i trzepocą w świetle słodkim
ćmy wesołe jak łaskotki
3 5 3