Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T07:03:59+01:00
Moi rodzice tak jak i dziadkowie sa z roznych pokolen. Wiec wystepuje miedzy nimi tak zwany konflikt pokolen. Tak samo i ja jestem z innego pokolenia niz moji rodzice np.innej muzyki slucham , inaczej sie ubieram.
1 5 1
2009-10-27T10:21:01+01:00
Mozna sie klocic o makaijaz, styl ubierania, ksiazki jakie czytasz, muzyka, ludzie z jakimi sie spotykasz
1 5 1