Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:05:18+01:00
Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie z przykrością informuje o odwołaniu turnieju rowerowego "Rowerowy zawrót głowy", który miał odbyć się 12.03.2010 r. w lesie Witkowickim z powodu złej pogody. Zmieniamy termin na 20. 03.2010 r. o godzinie 12.00


Możesz zmienić nazwę szkoły i las itp.
1 5 1
2010-03-18T18:05:55+01:00
Zawiadomienie

Dyrektor Gimnazjum nr 2 w Warszawie

Uprzejmie informuję, że dnia 28 marca 2010 roku zawody sportowe nie odbędą sie, ze względu na remont sali sportowej. Remont portwa dłuzej i nie zdążymy go skonczyć do zawodów.

Z wyrazami szacunku Dyrektor Gimnazjum nr 2 w Warszawie