Odpowiedzi

2010-03-18T18:07:25+01:00
Jak, kto, gdzie, w jakim celu i tyle

Witamy serdecznie uczniów i uczennice gimnazjum nr 4 (np) rozpoczynających rok szkolny 2010-2013. cos w tym stylu xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:09:00+01:00
Drogie koleżanki , drodzy koledzy , szanowni nauczyciele !
Witam Was serdecznie po tej dwu miesięcznej przerwie wakacyjnej. Mam nadzieję , że wróciliście cali , zdrowi i zdolni do nauki . Cieszycie się , że wróciliście do szkoły ? pewnie chcielibyście miec jeszcze dłuższe wakacje , ale niestety . Życzę Wam samych sukcesów w tym roku szkolnym życzy
Kazik ze śmietnika