Z lektury "Kamienie na szaniec" moze byc z neta . byle dobrze
1Czym różniło sie przesłuchiwanie gestapowców wobec rudego od rutynowego przesłuchiwanie wiecziów???...........................
a) czyb było podyktowane takie działanie??
2.Dlaczego pierwsza akcja odbicia rudego sie nie powieodłą??
3.w jaki sposób udało sie określic czas i sposub przewozeenie rudego z szucha na pawiak???
4 dlaczago zośka nie dowodził w akcji pod arcenałem??

2

Odpowiedzi

2009-10-27T07:22:26+01:00
1 Nie wiem chyba tylko że go bardziej bili.
a) Chcieli jak najwięcej informacji o Szarych Szeregach i takich tam

2 Nie wiem jaka pierwsza była chyba tylko jedna :p jeżeli już to może że Rudy kilka dni potem zmarł
3 "Wesoły" przyjeżdżał na Szucha z cukierkami :D i oni mu coś tam mówili :D
4 Bo był zbyt zżyty z Rudym :D i akcję musiał dowodzić Alek
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T09:57:01+01:00
1) bito go, bardzo dotlkliwie
a)chec wyludzenia adresow i nazwiska szarych szeregow
2)wtedy wszyscy byli zbyt bardzo przejeci tym co sie stalo
3)Wesoły, który sprzedawał czekoladki "Wedla". Jego pierwszym zadaniem było podać kiedy i jak przewożony będzie Rudy z Szucha na Pawiak

4) on byl za zardzo zaprzyjazniony, zwiazany emocjonalnie, wszystko mogl zniszczyc
3 4 3