Jak ubiera się dzisiejsza młodzież? Opisz ubranie typowego nastolatka.

Proszę o pomoc i o logiczne rozwiązanie,żeby wszystko miało ręce i nogi, i żeby się trzymało kupy.; DD
Nie musi być dużo. [min.Jedna strona z zeszytu od Polskiego, max. ok.Półtora strony.]
Dziękujeee. ; *** ^^

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:04:24+01:00
Dzisiejsza młodzież.
Uważam, że każdy nastolatek w dzisiejszych czasach ma swój własny styl. Jedni ubierają się wyzywająco, inni zaś mniej.
Najpopularniejszym jednak moim zdaniem strojem dzisiejszej młodzieży są oryginalne buty, wąskie spodnie, szalony tiszert i skejtowska bluza.
2010-03-18T18:06:34+01:00
Dziejsza nastolatka nosi:
ciemne / jasne dżinsy rurki
T-shirt
modna bluza
mała / duża torebka
adidasy
Dziesiejszy nastoletek nosi :
juźne dżinsy / rurki
T-shirt
stylowa bluza
adidasy
plecak " janssport"
wszystko co jest na modzie czapki z daszkiem bez daszku
liginssy z modna mini
włosy krótkie długie kolorowe