Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:04:18+01:00
Pobudka 8.00
Sniadanie
Spacer
Zajęcia w domu ( rysowanie czytanie)
Gry
Obiad
Wyjście na dwór z rówieśnikami
Podwieczorek
Dobranocka
Kolacja
Ksiażka do czytania
Spać
a gdzie toaleta wieczorna i poranna
  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-03-18T18:06:29+01:00
7:00- wstać
7:05-poranna toaleta
7:15-ubrać się
7:30-uczesać się
7:35-wyjść do szkoły
15:00- powrót do domu
15:05-odrobienie lekcji
16:30-nauczenie się
18:00-spakowanie się
18:20-czas wolny
20:00-posprzątać i wywietrzyć pokój
21:00-iść się umyć
22:00-iść spać

ps nie wiem czy dobrze ale myśle ze tak
śniadanie obiad kolacja już zjedzone ?
2010-03-18T18:06:43+01:00
8,00 wstaję i jem śniadanie
9,00 ubieram się do szkoły
9,10 idę do szkoły
9,45 jestem na lekcjach
13,20 idę do domu
13,30 jem obiad
13,50 idę do koleżanki
15,00 idę do domu
15,10 robię lekcje
15,50 idę na tańce
16,00 jestem na tańcach
18,00 jestem w domu
18,30 jem kolację i idę na basen
20,00 wracam z basenu
20,30 idę spać
6 2 6