Odpowiedzi

2009-10-26T23:53:56+01:00
1. Oblicz: log₂ 4 =2 bo 2²=4
log ₃ jedna dziewiąta=-2
,log₅ 1=0
,log 2 pierwiastek z 4 do potęgi 3=3
2. Wyznacz x , jeżeli: log₂ x =3 →x=2³→x=8
, log x 4 = - 1→x⁻¹=4→x=1/4
3.Wyznacz x , jeżeli logx=log3 -2 log 2+ ½ log 5

logx=log3 - log 2²+ log 5do potęgi ½
logx=log3 - log 4+ log √5
logx=log3/4+ log √5
logx=log3/4* √5
x=3 √5/4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T00:10:27+01:00
1. log₂4=2
log₃1/9=-2
log₂pierwiastek z 4 do potęgi 3=4
2.log₂ x =3 log x 4=-1
2³=x x do potęgi -1 = 4
x=8 1/x=4/*1
x=4

3.logx=log3 -2 log 2+ ½ log 5
logx=log+log(2*½)log5
logx=log5
x=5