Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T18:19:16+01:00
Zad 1
Osmoza występuje w komórkach somatycznych organizmu, a dokładniej w cytoplazmie i błonie plazmatycznej.
Zad 2
Nie wiem na czym polega.
Pozdrawiam!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:22:29+01:00
Jednoroczność - roślina przechodząca cały cykl rozwojowy w ciągu jednego okresu wegetacyjnego później gnijąca
roślina dwuletnia - roślina potrzebująca do odbycia cyklu rozwojowego dwóch okresów wegetacyjnych

a o osmozie sama nie mam ;)