Odpowiedzi

2010-03-18T18:10:15+01:00
Afryka, azja, europa, australia, ameryka
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:13:28+01:00
Równik - południowa Kolumbia, północna Brazylia, Gabon, Kongo, Demokratyczna Republika Konga, południe Ugandy, Kenia, Indonezja

zwrotnik raka - Kanada, kraje Skandynawskie, północna Rosja

zwrotnik koziorożca - Paragwaj, południowa Brazylia, Namibia, Botswana, RPA, poludnie Mozambiku, południe Madagaskaru, Australia
2 5 2