Odpowiedzi

2010-03-18T18:12:26+01:00
Oto rozwiązanie.
40%=2/5 Sory, że nie w ułamku normalnie, ale nie przez Chrome wszedłem, a prez Explorera.
2/5 × 3/5=6/25=24%

Dasz naj;)????
2010-03-18T18:18:52+01:00
X-wszyscy praownicy
40 % z x = 0,4x - kobiety
2/5 * 0,4x-blondynki (kobiety o blond włosach)
więc:
0,4x*0,4- blondynki :)

nie mam pojęcia czy dobrze, przyznam że ciężkie zadanie :(

btw. uważam że rozwiązanie osoby powyżej jest bez sensu, bo skąd ci się niby 3/5 wzięło ?! i koleżanka wyraźnie prosiła NIE Z INTERNETU !!!
lepiej zrobić samemu i uczyć się na błędach niż bezmyślnie kopiować z neta ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:31:30+01:00
2/5 = 4/10 = 0,4

x*40%*0,4 = 0,4*0,4*x = 0,16x