Proszę to przetłumaczyć

a:Have you ever been to Russia?
b:Yes, I have. I have been to Moscow.
a:when did you go?
b:Two years ago.
a:What was it like?
b:It was boring/exciting/terrible.

a:Have you ever rode a motorbike?
b:Yes, i have. I've rode a honda cbf.
a:when did you ride?
b:I rode it in jenuary.
a:what was it like.
b:it was fun/scering/exciting.

a:Have you ever been in Cracow?
b:Yes, i have.
a:when did you go?
b:Last week.
a:What was it like?
b:It was boring/exciting/fascinating/expensive.

dam naj odp na ocene

3

Odpowiedzi

2010-03-18T18:13:00+01:00
: Czy byłeś kiedyś w Rosji?
B: Tak, mam. Byłem w Moskwie.
: Kiedy jechać?
B: dwa lata temu.
: Jak to było?
B: To był nudny / ekscytujące / straszne.

: Czy kiedykolwiek jechał motocykl?
B: Tak, mam. I've jechał Honda CBF.
: Kiedy jechać?
B: Ja pojechałem w styczniu.
: Jak to było.
b: to było zabawne / scering / ekscytujące.

: Czy byłeś kiedyś w Krakowie?
B: Tak, mam.
: Kiedy jechać?
b: w zeszłym tygodniu.
: Jak to było?
B: To był nudny / ekscytujące / fascynujące / drogie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:17:02+01:00
A. Czy kiedykolwiek byłeś w Rosji?
b. Tak. Byłem w Moskwie.
a. Kiedy byłeś?
b. 2 lata temu.
a. Jak było?
b. Było nudno/ ekscytująco/ strasznie.


a. Jechałeś kiedyś na motorze?
b. Tak. Jeździłem na honda cbf.
a. Kiedy jeździłeś?
b. Jeździłem w styczniu.
a. Jak było?
b. Było zabawnie/ przerażająco/ ekscytująco.


a. Byłeś kiedyś w Krakowie?
b. Tak, byłem.
a. Kiedy byłeś?
b. W tamtym tygodniu.
a. Jak było?
b. Było nudno/ekscytująco/ fantastycznie/drogo.

Pozdrawiam ;):*
2010-03-18T18:17:29+01:00
A:czy kiedykolwiek byles w rosji???
b:tak,bylem.bylem w moskwie
a:kiedy tam byles???
b:2lata temu
a:jak tam bylo???
b:bylo nudno/fantastycznie/okropnie

a:czy kiedys jezdziles na motocyklu???
b:tak jezdzilem.jezdzilem na hondzie cbf.
a:kiedy jezdziles???
b:jezdzilem w styczniu.
a:jak bylo???
b:bylo zabawnie/strasznie/fantastycznie.

a:czy ty kiedykolwiek byles w krakowie???
b:tak bylem.
a:kiedy tam byles???
b:w zeszlym tyg
a:jak tam bylo???
b:bylo nudno/fantastycznie/fascynjaco/drogo