Odpowiedzi

2010-03-18T18:16:34+01:00
OGŁOSZENIE :

Sprzedam dom ! Leży on trochę na uboczu , z dala od ludzi , jest stworzony dla ludzi którzy lubią być z dala od hałasu .
Dom duży z ogromnym ogrodem . 2 piętra , basen , garaż , piwnica .
Cena do ustalenia - cena minimalna 2500 zł .
Teleon : 000000000
135 4 135
2010-03-18T18:18:24+01:00
ogłoszenie !
Sprzedam dom z wieloletnia historia. cena budynku jest bardzo atrakcyjna.
powierznia budynku wynosi 1000 m(2). stan jest doskonaly, gdyz dom jest niedawno po konserwacji. z tarasu widoczny jest pekny krajobraz na las i jezioro.
dla zainteresowanych
tel.:234765098
e-mail; [email protected]
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:23:36+01:00
OGŁOSZENIE

Mam na sprzedaż duży i piękny dom. Ma on 2 sypialnie, salon, 2 łazienki, kuchnię, a obok domu jest również garaż i mała działka. Dom znajduje się na ulicy Długiej 21. Myślę, że nigdzie nie znajdziecie lepszej oferty niż u mnie. Cena pozostaje do ustalenia, na pewno będzie ona korzystna dla obu stron. Kontakt pod numerem telefonu : 412-37-73.
40 4 40