Odpowiedzi

2010-03-18T18:15:00+01:00
Budowa tkanki jest przystosowana do pełnionej funkcji. zarówno jak i połeożenie jej w organizmie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:18:09+01:00
Każda tkanka swoją budową jest dostosowana do pełnionej funkcji w ludzkim organizmie. Każda tkanka musi być tak zbudowana, by pełniona przez nią funkcja wykonywana byłą bez zarzutu, dlatego np. tkanka kostna jest twarda, by szkielet, który zbudowany jest z kośćmi mógł utrzymywać całe nasze ciało.