Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T18:55:17+01:00
Moim zdaniem ksiądz we współczesnym świecie jest dobrym Ojcem, który pomaga wszystkim ludziom.
Sądzę, że jest on nie tylko kapłanem, ale również kimś ,kto w każdej chwili jest nam gotów pomóc. To on rozumie nasze cierpienia, ból i rozpacz. Kiedy coś w życiu jest tak, jak być nie powinno,to właśnie nasz dobry Ojciec stara się z całych sił, aby polepszyć, bądź naprawić sytuację.
Ksiądz nie tylko udziela maszy, ale również jest spowiednikiem, który zadaje nam pokutę i nawaraca na lepszą drogę, taką aby więcej razy starać się niebłądzić.
Uważam, że kapłam odgrywa najważniejszą w życiu każdego, jednego człowieka.















W czarnej sułtannie
Z uśmiechem na twarzy
modli się
kapłan.

Przychodzi do szkoły
by uczyć o Bogu
By pocieszać
kapłan.

Idzie przez ulicę
Jak poznać kapłana?
Niesie Boga
W sercu.







1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:02:47+01:00
"kapłan we współczesnym świecie"

Nie zawsze masz siły;
To zrozumiałe;
Nie zawsze też chcesz;
Szerzyć swą wiarę;
W chwilach lenistwa;
Pomyśl przez chwile;
O roli kapłana;
I o jego sile;
Bo zawsze jest gotów;
Wyruszać do drogi;
Gdy zbłąkanej duszy;
Potrzeba przestrogi;
I choć jego pracę;
Nie zawszę docenią;
On się nie martwi;
Ludzi oceną;
Niewiernych nawróci;
Wszystkich wspomoże;
Niezależnie od tego;
W jakim jest humorze;
Bo nawet jeśli;
On sam ma kłopoty;
To często uważa;
Że to są głupoty;
On woli coś dawać;
Niż tylko przyjmować;
Swe cierpienie ma zamiar;
Pod łóżko gdzieś schować;
Każdemu pomorze;
Każdego wysłucha;
Kapłan pełni rolę;
Posłańca Świętego Ducha.
1 4 1
2010-03-18T19:08:58+01:00
Kapłan to osoba,
która nigdy cię ni zawiedzie.
Kapłan to osoba,
na której możesz polegać.
Kapłan to osoba,
przez którą przemawia bóg.
Kapłan to osoba,
która wybacza wszystko.
Kapłan to osoba,
dzięki której wiemy co jest dobre.
Kapłan to osoba,
która zawsze Ci pomoże w potrzebie.
Kapłan to osoba,
dzięki której poznajemy stwórcę wszystkiego.
Kapłan to osoba,
będąca dobrym Ojcem.
Kapłan to osoba,
który pomaga wszystkim ludziom.
Kapłan to osoba,
która rozumie nasze cierpienie.
Kapłan to osoba,
która pocieszy w potrzebie.
Kapłan to osoba,
gotowa w każdej chwili nam pomóc.
Kapłan to osoba,
która rozumie czym jest ból.
Kapłan to osoba,
która prowadzi nas przez ścieżki życia.
Kapłan to osoba,
która cię zawsze rozgrzeszy.
Kapłan to osoba,
która zada ci pokutę.
Kapłan to osoba,
która potrafi nawracać.
Kapłan to osoba,
która daje a nie odbiera.
Kapłan to osoba,
szczerze wierząca.
Kapłan to nasz dobry ojciec.




Mam nadzieję, że pomogłam :)

P.S. http://zadane.pl/zadanie/655144 - tutaj też są wiersze o kapłanach :)
1 5 1