Odpowiedzi

2010-03-18T18:20:00+01:00
W taki sposób ze bedziemy dawac troche pieniedzy na misje
i bedziemy pomogac ludzia chorym,ubogim,cierpiacym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:23:59+01:00
Pomagając innym nie trzeba mieć majątku , wystarcza szczere chęci . Miłym słowem możemy uczynić dużo dobrego. Jeżeli jednak jesteśmy gotowi podjąć się pomocy majątkowej możemy
nasze pieniądze przekazać na akcje dla potrzebujących typu "Caritas" , "Dary dla powodzian" itp. Nie róbmy jednak tego na pokaz gdyż Bóg który widzi naszą pomoc prosto z serca odda nam podwójnie naszą nagrodę w niebie.