1.Parasolka po złożeniu ma długośc 30 cm, przy czym wiadomo, że pręty napinające materiał składają się mniej więcej w polowie. Oszacuj powierzchnię, jaką osłania przed deszczem . Odpowiedz podaj z dokładnością do części dzieśiatych m2.

2.Wiadomo że Panorama Racławicka W. Kossaka i J. Styki. ma kształt prostokąta o wymiarach 120m na 15m. Jaką conajmniej powierzchnię zajmuje rotunda, w której to dzieło jest eksponowane?

2

Odpowiedzi

2010-03-18T18:20:57+01:00
Zad.1.
r=30cm=0,3m
p=πr²=3,14×0,3²=3,14×0,09=0,2826m²= około0,3m² osłania parasol przed deszczem

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:25:01+01:00
Zad1
r=30cm=0,3m
p=πr²=3,14×0,3²=3,14×0,09=0,2826m²= około0,3m²
osłania parasol przed deszczem

zad2
P= 120 × 15 = 1800 m ²