Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T18:19:37+01:00
- przyssawki, pazurki
- brak układu pokarmowego
- oddychanie beztlenowe
2010-03-18T18:21:54+01:00
Obojnactwo (pasożyty są hermafrodytami) i bardzo dobrze rozwinięty układ rozrodczy, układy narządów są zredukowane, niektórych brak wcale, brak np. oczu, haczyki i przyssawki, by utrzymać się w organizmie,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:22:37+01:00
- oskórek chroniący przed enzymami trawiennymi
- oddychanie beztlenowe
- uwsteczniony układ pokarmowy, np. tasiemce pobierają pokarm cała powierzchnią ciała
- przyssawki, haczyki, albo wargi pomagające przytwierdzić się do ścianek jelit.
- bardzo duża płodność

Mam nadzieję, że pomogło. To może trochę mało, ale tylko tyle wiem.