Odpowiedzi

2010-03-18T18:24:41+01:00
Kolacja przy świecach
i różowe okulary
Uśmiechy, całusy
spacery po plaży

miłosne wyznania
przytulanki niezliczone
a to wszystko zaklęte
w uczuciu miłości.

mam nadzieję, że pomogłam. pozdrawiam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:28:08+01:00
Siedze sam w glowie mam
same bzudry-dobrze wiesz
jak to jest-kiedy ciebie nie ma...
chcialbym znow ujrzec cie lecz...



wiem,szans juz nie mam
nagle ty pukasz w drzwi
moje serce bije,teraz wiem
wybacz mi dla ciebie zyje...:)


czy to romantyzm:)))

1 5 1