Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T09:10:32+01:00
2) napisz dokladne polecenie, bo troszke tego nie rozumiem...
Np. napisz,
imie
nazwisko
wyksztalcenie
zainteresowania
dodatkowe informacje
jezyki, ktorych sie uczysz itd

1) hhmm czasy sie zmieniaja ludzie tez sie zmnieniaja.. Kazdy czlowiek teraz goni za pieniedzmi.kazdy chce miec prace, dobre zarobki, dobrze ukonczona szkole, a dopiero potem mysli o rodzinie. takze ja jako nastolatek najpierw chcialbym skonczyc szkole, znalezc dobrze platna prace i dopiero potem zajac sie rodzina... Bo chce, aby niczego jej nie brakowalo, nigdy nie bylo glodu.... Chce miec 2 dzieci, aby zawsze mialy pieniadze, nigdy nie narzekaly i zawsze abym mogl im pomoc finansowo, gdy ceda szly na studia... jezeli bede pracowal to zapewne bedzie mnie stac na dobry samochod, marze o najnowszej wersji BMW....
2 4 2
2009-10-27T09:19:54+01:00
1) Siebie wyobrażam sobie,że niestety będę pracować...wszystko w naszych czasach drożeje,a mojej rodzinie nie powinno niczego brakować. Moja mama a moich przyszłych dzieci babcia będzie się nimi opiekować.Moja żona będzie również pracowała. Ale nasze godziny pracy będą ograniczone i będziemy mieć czas na zabawy z dziećmi.

2)Jestem Łukasz mam 15 lat. Chodzę do klasy trzeciej gimnazjum.Moim ulubionym przedmiotem jest informatyka. Lubię też w-f i j.niemiecki.W wolnych chwilach spotykam się z przyjaciółmi lub spędzam czas przy grach komputerowych.
Jestem osobą godną zaufania. Nie mam nałogów.Można na mnie polegać.