Odpowiedzi

2010-03-18T18:31:05+01:00
0,1 * x
0,3 * x
0,05 * x
2 * x
1,5 *x
0,99 *x
1 5 1
2010-03-18T18:31:30+01:00
Np. za liczbę stała wybierasz 100
10% ze 100 = 10
30% ze 100 = 30
5% ze 100= 5
200% ze 100= 200

to jest zależne jaka jest dana liczba
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:31:56+01:00
10%-to np. w liczbie 36 jest to 3,6, bo przesuwamy przecinek o jedno miejsce.
30%-jw. Tylko mnożymy przez 3 to 10%
5%-obliczamy 10% i dzielimy na 2
200%-mnożymy tą liczbe razy 2
150%-dzielimy ta liczbe na 2. Do pełnej liczby dodajemy tą połowe.
99%-obliczamy 1% i odejmujemy od czałości ten 1%.1% obliczamy przesuwaląc przecinek o 2 miejsca.

Dasz naj?Żadko teraz dajecie.Wytłumaczyłem jak dokładnie żebyś zrozumiała.
2 5 2