Odpowiedzi

2010-03-18T18:41:17+01:00
To są wartości bezwzględne liczb, poznaje się to w szóstej klasie dopiero :)

A tu masz rozwiązanie:
|1 3/4|,|0,75|,|(-2,1)|,|8 3/11|,|(-1,6)|
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:42:57+01:00
Oblicz:
|-1 3/4|, |0,75|, |-(-2,1)|, |-8 3/11|, -|-(-1,6)|
|-1 3/4|=-7/4 = -1.75
|0,75|=3/4
|-(-2,1)|=2.1=2 1/10=21/10
|-8 3/11|=-91/11
-|-(-1,6)|=-1.6=-1 6/10= -16/10
2 3 2