Prpszę o przetłumaczenie mi tych zndanek :
Mieszkasz w domu czy w mieszkaniu?
Mieszkasz w domu jednorodzinnym?
Moje mieszkanie znajduje się na 3 piętrze?
Mieszkamy w centrum Krakowa.
W moim pokoju mam łóżko,sofe,biurko,komputer.

z góry bardzo dziękuję.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:34:39+01:00
Live zu Hause oder im Haus?
Live in ein Haus?
Meine Wohnung liegt im 3. Stock?
Wir leben im Zentrum der Stadt.
In meinem Zimmer habe ich ein Bett, Sofa, Schreibtisch, Computer.
2010-03-18T18:34:46+01:00
Live zu Hause oder im Haus?
Live in ein Haus?
Meine Wohnung liegt im 3. Stock?
Wir leben im Zentrum der Stadt.
In meinem Zimmer habe ich ein Bett, Sofa, Schreibtisch, Computer. prosze
2010-03-18T18:34:53+01:00
Live zu Hause oder im Haus?
Live in ein Haus?
Meine Wohnung liegt im 3. Stock?
Wir leben im Zentrum der Stadt.
In meinem Zimmer habe ich ein Bett, Sofa, Schreibtisch, Computer.