Odpowiedzi

2010-03-18T18:37:22+01:00
1.Jak zazwyczaj dostajesz się do szkoły? b) autobusem
2. Jak daleko to jest? a) około 10 km
3. Jak długo ci to zajmuje? d) 20 minut
4. Jak często się spóźniasz? e) czasami
5. Jak wracasz do domu? c) też autobusem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:40:01+01:00
1. Jak zazwyczaj dostajesz się do szkoły (chodzi o środek transportu). by bus (B)
2. Jak to daleko? (czyli jak daleko masz z domu do szkoły) about 10km (A)
3. Ile czasu ci to zajumje? (dostanie się do szkoły) twenty minutes (D)
4. Jak często się spóżniasz? sometimes (E)
5. W jaki soosób wracasz do domu? by bus too (C)