Odpowiedzi

2010-03-18T18:39:05+01:00
Te 2√2 to jest promień okręgu wpisanego w kwadrat, ale i połowa boku tego kwadratu
czyli a= 2 * 2√2 = 4√2
P = aa = 4√2 * 4√2 = 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:39:10+01:00
A- dł boku kwadratu
r- 2√2 => 2r=4√2

2r=a

(4√2) x (4√2)= 32- Pole tego kwadratu
2010-03-18T18:43:42+01:00
R - promień okręgu = 2√2
d - średnica = 2 razy 2√2 = 4√2
średnica jest jednocześnie długością boku kwadratu
P - pole kwadratu = d² = (4√2)² = 16 razy 2 = 32 cm²