Odpowiedzi

2010-03-18T18:39:56+01:00
* wiara chrześcijaństwa w polsce
* kościoły, kapliczki
* modlitwa
* religia
* wiara w jednego boga
* biblia
* 10 przykazań bożych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:41:09+01:00
Przyczyny:
- Polska chce nabrać znaczenia w Europie
- organizacja kościelna usprawniała funkcjonowanie państwa
- ujednolicenie i umocnienie ziem polskich

skutki:
- do Polski przybywa wykształcone duchowieństwo
- budowa kościołów i klasztorów
- Niemcy nie mogą napadać na Polskę w celu nawracania
- Polską opiekuje się papież