Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:38:52+01:00
Kolego nie warto stosować przemocy. Życie jest za krótkie na takie głupoty. Jedną rzecz w życiu zrobisz źle i będą ci to wypominać orzez całe życie
2010-03-18T18:40:39+01:00
Agresja jest przejawem slabości. Osoby, które jej używają są słabe psychicznie. Chcą udowodnić swą wyższość, a tak naprawdę stosują taktykę najgorszą z najgorszych. Poprzez przemoc niszyczymy psychikę i umysł. Żądza władzy nad wszystkiki dookoła sprawia, że jeśteś mniej lubiany przez otoczenie.
2010-03-18T18:41:03+01:00
- Bartku chciałbym z tobą o czymś porozmawiać
- Tak o co chodzi ?
- Widziałem jak na ostatniej przerwie biłeś się z Tomkiem .
- No i co z tego?
- Mogłeś mu zrobić krzywdę .
- Dobrze wiem o tym .
-Już nie będę .