Zakupiony prezent Ania obwiązała wstążką tak, jak pokazuje rysunek.( nie ma zdj. ale prezent jest w kształcie prostokąta i jego wymiary są takie wysokość 25cm szerokość 10 cm). Na samo zawiązanie ozdobnej kokardy zużyła 60 cm wstążki. Ile metrów zużyła Ania na obwiązanie paczki i zawiązanie kokardy? Jaką część wstążki stanowi kokarda.?


Proszę o odp. dam naj;)
Z góry dziękuję;P

2

Odpowiedzi

2010-03-18T18:53:12+01:00
Od 60cm zużytej kokardy odejmij 25cm wysokości i 10cm szerokości i ci wyjdzie. 60cm-25cm=35cm-10cm=25cm odp:Ania zużyła na obwiązanie paczki 25cm kokardy . kokarda stanowi 1 kreska uł 4 wstążki
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:55:09+01:00
10x6=60cm
25x6=150cm
60+60+150=270cm Odp.:Ania zużyła 2m 70cm wstążki.

60/270
Odp.: Kokarda stanowi 60/270 wstążki, czyli 2/9.


Moja odpowiedź jest poprawna!!!!!!!!
46 4 46