Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:36:10+01:00
-w pełni uczestniczyć we mszy świętej
-przestrzeganie dekalogu
-przestrzeganie 5 przykazań kościelnych
-bezinteresowna pomoc bliźniemu
-otwartość na nowe idee związane z Bogiem
-głosić Królestwo Boże
-nie wstydzić się Boga
-słuchać głosu duszy
-nie obwiniać o wszystko Jezusa
-szanować rodziców i starszych
-przystępować do sakramentu pokuty i pojednania
-przyjmować komunię świętą
-czytać Pismo Św. i inne czasopisma religijne
1 5 1
2010-03-18T19:37:15+01:00
Bóg jest moim Panem , ponieważ :
1.Towarzyszy mi i wspiera w smutnych i złych chwilach
2.Cierpi ze mną , gdy ja cierpie
3.Opiekuje się mną
4.Daje mi wskazówki ,aby godnie iść przez życie
5.Ufam mu i codziennie z nim rozmawiam poprzez modlitwę
4 1 4