Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:45:40+01:00
K₂O - 2 atomy potasu i jeden atom tlenu
H₂SO₄ - 2 atomy wodoru, 1 atom siarki 4 atomy tlenu
3P₂O₅- 6 atomów fosforu 15 atomów tlenu
3 5 3
2010-03-18T18:46:24+01:00
K₂O - 2 atomy potasu i 1 atom tlenu
H₂SO₄ - 2 atomy wodoru, 1 atom siarki i cztery atomy tlenu
3P₂O₅ - 6 atomów fosforu i 15 atomów tlenu
2 3 2
2010-03-18T18:46:58+01:00
K2O 2 atomy potasu i 1 atom tlenu
H2SO4 2 atomy wodoru 1 atom siarki i 4 atomy tlenu
3P2O5 6 atomow P i 15 atomow tlenu
3 3 3