Napisz po niem. rozmowe

Przywitac sie i pozegnac rowiesnikiem...

Przywitac sie i pozegnac z osoba dorosla

Zapytac rowiesnika jak sie czuje oraz odpowiedziec na takie pytania

Zapytac rowiesnika o numer telefonu i podac wlasny numer(np.121 337 938)

Zapytac o cene jakiegos przedmiotu (ksiazka) i odpowiedziec na takie pytanie

ZApytac o nazwe jakiegos przedmiotu oraz odpowiedziec na takie pytanie

Potwierdzic i zaprzeczyc ze chodzi o dany przedmiot

Okreslic kolor roznych przedmiotow



2

Odpowiedzi

2009-10-27T11:23:24+01:00
A: Hi!
B: Hallo!
A: Auf Wiedersehen die Frau.
B: Bis, zum nachsten Mal!
A: Wie geht's dir?
B: Gut, danke!
A: Was ist deine zimmer?
B: Meine zimmer ist 454 456 456.
A: Its rose
B: Wer ist das?
A: Das ist die Sofa
B:
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T12:47:08+01:00
Hi Martina! - Tschüss Martina!
Guten Tag !- Aufwiedersehen !
Wie gehts dir?- Mir gehts gut!
Hast du ein telefonnummer?-hier ist mein telefonnummer 121 337 938.
Was kostet ein Buch?-Das Buch kostet 30 €uro!
Wie heist diese sache?-Die sache heist Kugelschreiber!
Genau!-Nein ,dass ist es nicht!
Diese sachen sind rot,blau,gelb,weiß,schwarz,lila....

18 4 18