Odpowiedzi

2010-03-18T18:46:43+01:00
UWAGA MIESZKAŃCY (miasto) !!!
W imieniu kwiaciarni Irys mam zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych na bezpłatny kurs układania kwiatów, który odbędzie się 24 kwietnia 2010r. w naszej kwiaciarni przy ulicy Kwiatowej 5, o godzinie 15.00.
Serdecznie zapraszamy !

Dyrekcja kwiaciarni IRYS
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T18:48:17+01:00
ogłoszenie

w dniu 12,03,2010roku o godzinie 15,00 odbędzie sie kurs układania kwiatów
w kwiaciarni na ulicy podhale12.Wszystkich chętnie zapraszamy
współdzielnia kwiat tulipan na ten numer można zgłaszać wszystkich którzy do nas zadzwonią 111222333

wiecej informacji znajdziecie na stronie www.ukladanie-kwiatów.pl