Odpowiedzi

2010-03-18T19:00:01+01:00
Kolejne liczby naturalne to:14,15,16
[14+16]-15=30-15=15
2 3 2
2010-03-18T19:01:03+01:00
10,15 i 20:)
10+20=30
30-15=15
Odp.Te liczby to 10,15 i 20 ;d
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:02:45+01:00
X- Pierwsza liczba
x +1 - druga liczba
x+2 - trzecia liczba

(x+1)+15 = x+(x+2)
x+1+ 15 = x+x+2
x+16 = 2x + 2
x-2x = 2- 16
-x = -14 / * (-1)
x =14
x+1= 14+1 =15
x+2= 14+2 = 16
13 4 13