Odpowiedzi

2010-03-18T18:46:55+01:00
Miłość, miłość, miłości,
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:48:20+01:00
Wiara, nadzieja, miłość to troje: a z tych większa jest miłość.

Choćbym miał wszystką wiarę, tak iżbym góry przenosił, a miłości bym nie miał, niczym jestem.

Tam gdzie miłość jest
4 5 4
2010-03-18T18:58:34+01:00
Wiara, nadzieja, miłość to troje : a z tych większa jest miłość.
Choćbym miał wszystką wiarę, tak iżbym góry przenosił, a miłości bym nie miał, niczym jestem.
2 5 2