Odpowiedzi

2010-03-18T18:51:33+01:00
Wolę mieszkać w na wsi gdyż jest tam cisza i spokuj świerze powietrze nie tak jak w mieście gdzie jest duże skażenie powietrza i jest mniej aut na drodze tym bezpieczniej oraz dlatego że lubie zwierzęta :) prosze po ludzku i prosto:)
2 3 2
2010-03-18T18:52:08+01:00
Miejscem zamieszkania wybieram miasto.W mieście jest bardzo łatwo dostać się do różnych sklepów , nie trzeba iść 2 km do szkoły i można sprawnie i w dośc krótkim czasie dostac się w dowolne miejsce oczywiście w rejonie miasta .Natomiast na wsi bardzo rzadko widujemy sklepy i poprzez to ludzie mieszkający na wsi mają długa drogę do przebycia np bo masło lub chleb .
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:56:36+01:00
Zalety mieszkania na wsi:
- spokój, cisza
- blisko natury
- ludzie są mili, znają się, są pomocni
- jest świeże powietrze, ładne widoki

wady mieszkania na wsi:
- nie ma miejsc rozrywkowych (dyskotek, restauracji, pubów itd)
- brak pracy
- często nie ma szkoły, trzeba dojeżdżać do miasta itd

zalety mieszkania w mieście:
- dużo miejsc pracy
- blisko do różnego rodzaju sklepów
- dużo miejsc rozrywkowych
- większe zarobki
- większe możliwości edukacyjne (dużo szkół, przedszkoli itd)
- anonimowość

wady mieszkania w mieście:
- korki, przeludnione ulice, kolejki
- zanieczyszczone powietrze, śmieci, hałas
- życie w biegu
1 5 1