Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:49:32+01:00
Stenowi odżucenie (nieprzyjęcie) przez ciało tego narządu.
2010-03-18T18:53:35+01:00
Przy przeszczepach narządu może dojść do odrzucenia go przez organizm - nie jest traktowany jako ,,swój", organizm będzie chciał go odrzucić - jest to tzw. reakcja odrzucenia przeszczepu. Może równiez dojśc do odwrotnej sytuacji, czyli że przeszczepiony narząd będzie chciał zwalczyć swojego gospodarza - przeszczep przeciw gospodarzowi.
4 5 4