Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:54:26+01:00
40cm = 0,4m ; 30cm = 0,3m ; 15cm = 0,15m
Skrzynki:
Objętość = 0,4m × 0,3m × 0,15m
Objętość = 0,12m² × 0,15m
Objętość = 0,018m³

Piwnica:
Objętość = 3m × 2,8m × 1,95m
Objętość = 8,4m² × 1,95m
Objętość = 16,38m³

16,38m³ : 0,018m³ = 910

W piwnicy zmieści się 910 skrzynek.
2010-03-18T18:55:26+01:00
40 cmx 30 cmx 15 cm
3m x 2,8 m x 1.95 m (zamieniamy na cm)
300x280x195
40x30x15


7x3x13=273 skrzynki
[nie wiesz skąd to się wzięło pisz na PW]
2010-03-18T18:58:51+01:00
Objętość 1
V= abc
V= 40cm x 30cm x 15cm
V= 18000cm3
0,018m3

Objętość piwnicy
3m x 2,8 x 1.95m
V= 16,38

dzielimy : 16,38/0,018= 910