Odpowiedzi

2010-03-18T18:53:32+01:00
Mężczyzny nie muszą przechodzić tego co kobiety..
miesiączki ..
poród .
A kobiety są ładniejsze od mężczyzn i fajniejsze. ;ddd
2010-03-18T18:57:53+01:00
Meżczyźni potrafią być dobrze wysportowani przy czym dźwiganie ciężkich rzeczy nie sprawia im kłopotu.Mają również cechę wytrwania np zgubieni w puszczy potrafili by sobie poradzić . Natomiast kobiety są bardzo delikatne,skupione i potrafią gotować .Obie płcie cechują sie takimi samymi wzorcami , ponieważ nie tylko mężczyźni potrafią dźwigać ciężary również kobiety to potrafią i tak na odwrót


! xD sorka za tą końcówke ! ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:21:17+01:00
Mężczyźni:
- Mają inną budowę ciała
- Często mają twardy charakter.
- W wcześniejszych czasach mężczyźni rządzili w domu
- Mężczyzna powinien zapewnić rodzinie byt
- Meżczyzna z reguły jest głową domu
Kobiety:
- Mają wychowywać dzieci
- Dawniej pracowały tylko w domu - gotowanie, pranie itp.
- Z reguły są słabsze od mężczyzn, mają słabszy charakter.
- Zajmuje się domem

W współczesnym czasie role kobiety i meżczyzny mieszają się. Kobiet pracują i często są głową rodziny. Również często zdarza się, że to mężczyzna gotuje i zajmuje się domem.
1 5 1