Odpowiedzi

2010-03-18T18:57:24+01:00
Nie ma w tym cienia prawdy-ktoś kłamie i nie ma tam ani trochę prawdy

wyjść z cienia-przyznać się do czegoś złego

(nie jestem pewna ale chyba jest ok) :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:59:43+01:00
Nie ma w tym cienia prawdy - to jest wielkie kłamstwo
wyjść z cienia - przestać sie chować i zacząć być popuralnym , nie być samotnym , wyjść do ludzi
4 5 4