Proszę o poprawne przetłumaczenie tych kilku zwrotów. Muszą być poprawne rodzajniki tam gdzie są potrzebne.
Nie za pomocą translatora!!!

rola książki w życiu-
oglądać rzeźbę-
być czymś oburzonym-
symbolizować coś-
krytykować dzieło sztuki-
wystawa sztuki współczesnej-
przedstawiać coś-
być pasjonującym-
rezerwować bilet do teatru-
iść do opery-
być czymś zachwyconym-
grać na instrumencie-

z góry dziękuję za rzetelną odpowiedź ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:18:27+01:00
Die Rolle des Buches in den Leben
die Schnitzerei anschauen
entrüstet sein mit
das Kunstgegenstand kritisieren
die Ausstaltung für die moderne Kunst
vorstellen + A
'etwas' aufregend sein
die Karte für das Theater buchen
zur Oper gehen albo in die Oper gehen
begeistert sein mit
das Instrument spielen
2010-03-18T19:31:24+01:00
1. Die Rolle der Bücher in meinem Leben.
2. Sehen zu Skulptur
3. Etwas empört
4. Symbolisieren etwas
5. Kritik an der Arbeit der Kunst
6. Ausstellung zeitgenössischer Kunst
7. Stehen für etwas
8. leidenschaftlich sich
9. ein Ticket für das Theater rezervieren
10. Gehen sie in die Oper
11. etwas freuen
12. ein Instrument spielen

licze na naj:)